Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in perfecte staat te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Garantie op hoezen
Boven de wettelijke garantie geven we op gold en platinum kwaliteit extra garantie.
We geven 10 jaar garantie op de werkzaamheid (allergeendichtheid) van de hoes. Voorwaarden hiervoor zijn wel dat de hoezen volgens de gebruiksaanwijzigingen worden gebruikt en volgens de wasvoorschriften worden gewassen.
We geven 10 jaar garantie op de werkzaamheid (allergeendichtheid) van de hoes. Voorwaarden hiervoor zijn wel dat de hoezen volgens de gebruiksaanwijzigingen worden gebruikt en volgens de wasvoorschriften worden gewassen.
Kapotte ritsen vallen hier niet onder.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Ons team staat klaar om met je mee te denken en naar een juiste oplossing te zoeken.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.