Retourneren of annuleren
Het kan natuurlijk voor komen dat je niet tevreden bent over het geleverde product. Of dat je het niet langer wenst te ontvangen. In dat geval kun je er voor kiezen om een annulering of retour bij ons indienen.
Let op: Al onze matras-, kussen- en dekbedhoezen zijn voorzien van een hygiëne zegel. Bij het verbreken van deze zegel vervalt het recht van retour. Hiermee garanderen wij jou en andere klanten dat je altijd nieuwe en ongebruikte producten van ons ontvangt.
Retourvoorwaarden
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
Gedurende dit termijn kun je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kun je het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heb je meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij daarvoor kosten in rekening brengen. Producten kunnen alleen ongebruikt geretourneerd worden.
- Het product moet ongebruikt zijn
- Het product is onbeschadigd en zit in de originele verpakking
- Op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd
- Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
De volgende artikelen kunnen (conform artikel 8, lid 2.), in verband met de hygiëne, niet geretourneerd worden wanneer de verzegeling is verbroken:
- Matrashoezen
- Dekbedhoezen
- Kussenhoezen
Instructies retourneren
- Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
- Vul het retourformulier in en doe deze in de doos
- Plak je retourlabel op de doos
Retour aanmelden
Je hebt twee opties:- Je kunt je retour aanmelden via onderstaande knop. Je betaalt dan tegen een gunstig tarief voor een retourlabel met PostNL. Plak deze netjes op de doos en lever deze in bij een PostNL punt.
- Zelf een koeriersdienst kiezen.
Terugbetaling
Na goedkeuring storten wij eventuele betalingen binnen 1-3 werkdagen terug op de gebruikte betaalmethode.